duminică, 13 februarie 2011

7

Még mindig nem vagyok barát a vízzel és a tegnapi úszás közbe is ittam egy pár litret. Ez az új taktikám. Kiiszom az összes vizet, így nem kell majd se ússzak, se forgolózzak a kajakkal. :P

A lényeg az, hogy egész éjjel megint fájt a fejem és a szemem, asszem huzatot is kaptam. Reggel elég határozott voltam, hogy valamilyen módon elmenjek George-ba, ahol Old Car Show van. Az egyedüli gond, hogy nincs rendszeres busz, csak stoppolni lehet és nem igazán vagyok annyira bátor, hogy itt stoppoljak. Végül Shelagh, az egyik oktató kellett menjen a másik bázisba és pont George-on kellett átmenjen és pár óra múlva ugyanott vissza. Elvitt. Csináltam képet egy pár régi Ford T modell-ről. Megérkeztünk és az otthonról hozott szalonnát vettem elő. Mindenki boldogan majszolta. Holnap nagy nap van. Sok víz fog elfogyni a tóbol, vagyis kajakos nap.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu