sâmbătă, 12 februarie 2011

3

Az éjjel nagyon jót aludtam, a probléma az volt, hogy a reggeli
7.30-tól 8.15-ig tart és ha nem jelensz meg, nincs kaja. Reggeli után
volt útja titkárnőnek George-ba és a finn kolégával csatlakoztunk. Egy
csomó dolgot kellett vásárolnom. Legfontosabb egy vízi tevékenységekre
való cipő. A szandál nem jó, mert a pityókák védve kell legyenek. Majd
kellett egy pokróc, mert másképp csak a matracon van a hálózsákom és
persze egy kicsi párna. Megtudtam a finn lakótársamtól, aki két héttel
előttem ért ide, hogy betanítási idő alatt a program délután ötig tart
és utána hűlyére unod magad. Így gondoltam veszek egy könyvet is, de
nem tudtam eldönteni mit. Majd a következő alkalommal. Aztán vettem
még egy dél afrikai telefonkártyát, mert az orange drágának tűnik és
komplikáltnak. Amíg vártuk a titkárnőt, hogy jöjjön utánunk, beültünk
egy Mugg&Bean nevü kávézóba. Itt olyan finom szendvicset ettünk, hogy
az leírhatatlan. Este lefekvés előtt még a fiukkal kimentünk a
legközelebbi városba, Sedgefield, és egy sör mellett megnéztük a Dél
Afrika-Kenya focimeccset.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu