duminică, 13 februarie 2011

6

A mai nap legnagyobb kalandja a hajó előkészítése volt. Most nemtudom a magyar szakszavát, de ők itt whaler”-nek nevezik. Van hat evező és ügyesen lapátolnak a gyermekek. Igaz szabad napom volt, de szívesen segítettem, mert ez is egy új dolog. Később ruhát mostam, és egyet úsztam. Hihetetlen módon, azt a távot amit a tesztelésre hat és fél perc alatt kell megtenni, öt perc és 15 másodperc alatt tettem meg. Azt hittem belehalok. De ez egy másik tál tészta. Végül úgy döntöttünk az egyik koléganővel, hogy attól eltekintve, hogy máris sikerűlne a vizsga, addig dolgozunk rajta amíg 5 perc alá hozzuk. Végül a legkelemesebb élmény az volt, hogy sikerült egy kicsit netezni. Sajnos nem tudtam semmit feltölteni, de átküldtem Csillának egy pár képet és egy pár sort az utóbbi napokról. És hogy tehnikailag is fejlődjek, még egyszer felszereltem az ereszkedést.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu